a rush of blood



dethär är en lustig jävla bild. jag och ylva. det var nog förra sommaren när pappa och hon hälsa på.i dont know why. det är på mitt jobb och vi dricker gräshoppa som jag gjorde. det åskar och blixtrar massor ute. och mina nya randiga skor kommer säkert mögla. jag har varit i helsingborg och suttit i hamnen. det var trevligt. många båtar och många människor. jag tyckler om hamnen den liksom lever och är som vanligt alltid hur många dagar som än försvinner hur många år man än går förbi. nu gör jag ingenting.  sitter hos min mamma och tittar på blixtar och mår ganska bra.coldplay in my place måste vara en av de bästa låtarna som gjorts. come back and sing to me.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbat för mycket, drukit för mycket.
jag lever i dimma.

2006-07-24 @ 10:25:39
URL: http://september.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0