fuck that

jag tror jag har fått värmeslag mina läppar och mitt pekfinger har somnat jag känner mig som en mongolid. idag vaknade jag halv nio och var försenad till livet ungefär bokat in hundra saker och såg i kors för jag blev visst lite full igår men inte så farligt faktiskt. vi drack öl på herkules och &bar och det var trevligt eller gemytligt som igor säger det var roligt att träffa honom det var min bästa vän på fucking gymnasiet i fyrkanten eslöv och jag åt middag där flera dagar i veckan hans mamma gör världens godaste pajer och han ska bli läkare och är helt duktig på livet och sånt och hans flickvän också hon är så himla söt och gick ut med 20,0 det tycker jag är tufft. har fikat med emmababe i lund och ätit frukost i solen och snackat skit om vissa människor som egentligen kan brinna men som det liksom inte är läge att bråka med just nu det vore inte finkänsligt alls men ändå liksom. sen blir jag irriterad när folk jag inte vill ha någonting att göra med hänger en i röven det är ganska enerverande. är människor normala? mitt pekfinger är inte det vägrar vakna det har tagit exakt 25 minuter att skriva detta.

Kommentarer
Postat av: josse

Jag vill inte bli uppvaktad av puckon ...
Jag måste flytta här ifrån!

2006-07-26 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0