happy times


45780-220

det har varit en jävla kukdag ursäkta mitt språk. letat boende pengar hjälp liv allt möjligt på fem timmar alldeles tårtrasslig söndertrasslig. ibland blir det så jag vet inte. situationer håller inte väggarna faller sönder allting krackelerar. det här är det jag saknar mest. och sophie du vet ibland fattar inte människor bara. jag dricker öl med ida på jobbet nu. ska titta på ett rum i ett kollektiv om en timme. det är allt jag klarar av just nu. det kan bli bra. värre än såhär kan det inte bli i allafall. jag tror jag kommer sakna sirpa mest. och min lila vägg. jag ska stå ut några månader till innan jag flyttar hem. tillbaka. till &dusomjag och gatorna och ebbas och pl och allting. hjälp mig stå ut ett tag till? jagälskar dig. och jag saknar dig. och kag vill ha tillbaka allting, allt är inte förgängligt.



dethär är jag och sophie på gp. menyn var precis likadan som på 7,0-tiden.



Ive found it hard to say to you
that this is what I have to do
but there is no way that Im gonna stay
there are so many things you need to know
and I wanna tell you before I go
but its hard to think of just what to say

I'm gonna pick it up
I'm gonna pick it up today
I'm bound pack it up
I'm bound pack it up and go away

I'm sorry to leave you all alone
youre sitting silent by the phone
but wed always known there would come a day
the bus is warm and softly lit
and a hundred people ride in it
I guess Im just another running away

-white stripes


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt är inte förgängligt, föränderligt jag säger ju de.

vi klarar oss alltid, har alltid gjort på något jävla sätt trots andra delar av landet.

vi ses om någon vecka.

2006-07-12 @ 14:55:07
Postat av: Carro

jobbar du på GP?

2006-07-12 @ 19:44:50
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0