hold on

45780-199
detta är erik och jag, han är lika fabulous som då.

okej. såhär är det. jag jobbar livet ur mig men på något sätt är jag alltid i ekonomiska nkriser, jag hinner med karatefyllor emellan som igår ungefär vad är fyra timmars sömn mot pilsner? säg mig den som vet jag har mått as hela dagen, mitt eget fel måhända men det gör ingenting jag hade roligt och det behövs ibland det ska gudarna veta när ingenting stämmer när man lever i en kappsäck när behandlingar inte biter när en kropp bara är en kropp. ungefär så. emil-nykterist-vegan-baka smulpaj-på-golvet-i-nattlinne ringde igår och sa att jag jättegärna får bo med dom så det ska jag göra. jag ska flytta in i ett studentkollektiv och bo där med människor jag inte känner och försöka reda upp mitt liv. sophie är i båstad och dricker sprit och skålar för kärleken och jag vill också vara där. jag vill så mycket att jag till slut inte vill någonting.
 
45780-228


I wake up beside you with liquor on my breath
And this room is so hot
While I´m cold as ice
I quiet a headache with aspirin and water
I guess that we dream about
things we forgot

Kommentarer
Postat av: Linda

kom ner till båstad så dricker vi tok mycket öl ikväll då, jag är redan på gång igen, säg något inte sprit hjälper mot..

2006-07-13 @ 08:05:58
Postat av: Anonym

baby fattar du vad jag gjorde igår? fatta fatta fatta.

jag fattar inte hur fan jag hamnade i översta vip rummet med guldband runt min handled och ja du vet.

spriiiiiiiiiiiiit

2006-07-13 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0