sånger jag minns

45780-238
detta är sophie och filippas balkong eller egentligen trapphusetsbalkong men ändå dom har snart ett kilo cigarettfimpar i en treliters glasburk. man kan dricka vin här på måndagskvällar jag är sjukt avundjuk på den.
mamma har förresten köpt en äcklig skiva med bara smörsånger av någon boybandkille det river i öronen hon har högtalare i hela lägenheten. ah!
45780-239 45780-235
det fanns inga kebabbställen eller sibylla eller mc donalds ens seveneleven öppna halv tre en måndag. jag vet inte vad filippa gör riktigt i taxin men jag tror hon försöker suga av en röbetssallad&kötbullsbaguette. hur fan stavas baguette? någon?

filippa ljög in oss på viplistan så vi slapp stå i 80 meters kön till svea jag hade problem med att få ner min bacardilemon&cola det var jättekonstigt jag alltid dricka det. hursomhelst var detskitkul i taxin sophie fick snedtändning på en mcdonaldspraktikant och börja skrika politik och bush och usa-imperium och sa håll käften till taxichaffören men han var rolig. fast jag tror han tyckte vi var ganska jobbiga ändå. men det gör ingenting människor är jobbiga thats it. nu kommer stoffe snart hit vi ska laga lasagnette mamma & jag och ge presenter till honom som jag köpte i lund. brödboxen är fabulous jag vill ha en sån själv. yo.



Kommentarer
Postat av: Anonym

skrek jag? det minns jag inte ens.

2006-07-26 @ 19:00:51
Postat av: Josse

nu är jag äntligen ledig en hel helg men det blir samma gamla ställe, vad jag ska göra med mitt liv. jag måste flytta härifrån snart. den-här-stan-är-inte-bra-för-mig

2006-07-28 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0