dead end


emellanåt kors och tvärs spricker bubblor och jag som ligger under och försöker att inte förstå någonting
egentligen vet jag precis
just exakt hur du fungerar och jag vet precis vad jag ska svara när du ljuger mig rakt upp i ansiktet jag tvingar dig att lova löften du inte kan hålla, aldrig kunnat
på något sätt känns det lättare att andas då
jomen självklart hjärtat säger du att det är såhär så är det ju det
haha nej för fan och förihelvete en smäll skulle du ha om det inte vore för att jag glömt hur man slåss förlänge sedan glömt hur man ställer tills svars kräver annat än drömmar dina armar kräver jag och hela jävla världen men
dina sanningar vill jag inte ha 
vi vet båda två att dom skulle döda mig och det är löjligt

ingenting förväntar jag mig av dig längre jag håller ut bara för andra tredje fjärde gången ska du svika mig och tömma mina lungor för femte gången ska jag sitta där och le mellan ölglasen och liksom
nejmen haha jag har lagt av (har jag har jag har jag nej aldrig) och haha jag bryr mej inte ett dugg
ljuga sönder allting för att liksom överleva

däremellan ska du tro på mig och jag ska kräkas sönder livet världen vädret i handfat vrida mig i kramper på nätterna vägra äta annat än kaffe och majsburkar och berätta för alla mina vänner hur jävla bra jag mår nu när allting tagit slut en gång för alla

du kommer tro mig då du måste tro mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

detär nu man vet, jag vet vem du dårar, men vem fan är du att ljuga om något annat nu egentligen. jag orkar inte mer. yo hej. hejdå.

2006-10-12 @ 02:56:03
Postat av: Emma

Jag vet ingen som skriver så levande som du. Jag älskar att läsa det. Du kanske borde satsa på att bli författare?

2006-10-13 @ 13:32:37
URL: http://journalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0