for what its worth


torsdag var standard-torsdag (kopiösa mängder sprit och minst 90% av sällskapet får snedfyllor, typ) som totti säger. denna lite seriösare än annars faktiskt. avskedsmiddag för ida & mikis. ida åker till australien den subban och jag kommer sakna henne som fan jag fick typ panik i morse och tog en taxi till kneipen en timme innan hon skulle åka med mcdonalds och vi satt på balkongen och drack fyra liter kaffe och rökte cigaretter och pissa lite på världen såsom vi brukar göra och det var jobbigt som fan att säga hejdå och ha det så bra och ta hand om dig (och lev livet baby så kommer jag efter snart..) mikis ska ju bara till norge men ändå fröken sunshine.

hursomhelst middag på carljohan. so far so good och allt lugnt och ganska städat. såhär såg det ut:
(jag tror folk blev för fulla för att fotografera resten av kvällen jag vet inte)

45780-31345780-31245780-31145780-31645780-31545780-31445780-318

sen spårade det ut litegrann. totte blev rånad på max av två killar med en hund och blev skitsur (förståeligt) sen blev han skitsur på ottens glasväggar och blev utkastad (inte så förståeligt)
jag vet inte jag och maria ringde och gjorde en anmälan. dagen efter lät det såhär på radion ungefär:
- en tjugoårig man blev igår rånad utanför Max av två män beväpnade med en pittbullterrier
(egentligen vet varken jag eller maria eller totte vad det var för hund, kan ha varit en labrador likaväl, ingen vet)

sen blev det efterfest och grejer och åtta människor i min och marias säng och kebabrester överallt.
roligaste torsdagen på mycket länge, faktiskt. i needed it det ska gudarna veta.

Kommentarer
Postat av: Josefine

snefyllor är oftast jävligt behövliga!

2006-09-06 @ 10:33:09
URL: http://september.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0