[fribindelse]

norrköping 070419
jag är hemma en stund eller egentlgen jag är i norrköping hemma har det väl aldrig varit nej det vore osanning att säga så för överallt samma människor bedrägerier cafeér glömda drömmar lägenheter som aldrig blivit iordningställda eftersom det aldrig var meningen år efter år och jag tittar över axeln vart jag än går här för jag vet. min katt är lika söt som förut men det är väl det enda.

"jag har gråtit,den är oprportionerlig, smärtan. Det var jag som sa det jag vet inte varför, jag vet inte hur det kommer sej ens att jag har börjat säj sånt, som om det öerhuvudtaget fanns proportioner..
vi säjer inget om de, älskar som om jag visste hur"

Kommentarer
Postat av: J

malmö är fint. sommaren är på väg. Jo då allt är ganska bra!

2007-04-11 @ 11:17:35
Postat av: Ida

Hej hopp din galma snopp.. Sa du har overgivt gamla svedala.. Det har du gjort ratt i.. Har du nagot nummer man kan na dig pa.. Jag behover snacka lite skit.. Sa du kan val hora av dig.. Kramar..

2007-04-14 @ 02:55:02
Postat av: J

Line line line. Vad gör du, hur mår du? Var i norge förra helgen. Blev ett stop i oslo! Är du kvar där?

2007-06-11 @ 15:43:53
URL: http://september.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej, såg ditt inlägg på min blogg. Historien är lång och innehåller en del skit på slutet här. Skulle gärna berätta men just nu vet jag inte vem jag kan lita på. Du skulle ju kunna vara en av hennes kompisar och jag sympatiserar med mig själv och skriver från mitt perspektiv, vilket hon uppenbarligen har andra åsikter om. Som tur är så är det inte ett så djupt drama att det är en av mina vänner som fått mitt ex att lämna mig utan en av hans klasskompisar. Det värsta är att hon/hennes vänner inte låter det vara utan kastar skit på mig nu efteråt. Hon har fått honom och jag tycker det borde räcka. Ska läsa din blogg sen, hur hittade du min förresten? Ta hand om dig!!

2007-06-18 @ 14:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0