stuck in reverse


det är pisskallt ute. och inne. jag har tejpat igen ventilationstrummorna i taket med silvertejp men det hjälper fan inte. och så har jag inhandlat ett element som jag ställt mitt i restaurangen i hopp om att gästerna inte fryser röven av sig under middagen.
jag har huvudet fullt av måsten borden vill och vill inte och jag hårdnar nu jag vet ju det men jag kan inte göra något åt det bara liksom bida min tid flyta med och avskärma mig litegrann så inga marker blir söndertrampade, inga gator ihjälsprungna.
well
maria är här min saviour och idag förstår jag inte hur jag klarat mig utan henne så fucking länge. det är liksom henne eller sophie annars kan allt kvitta annars kan jag lika gärna prata med väggar och viska hemligheter i kudden.
eller gå rakt av på mitten i frustration.
ibland måste man få vara i fred, ibland ær man bara inte gjord för hundratioprocentig tvåsamhet eller femsamhet eller whatever.

jag försker bara andas utan att förstøras, förstøra någon på vägen

I missed the good part and I realized
I started looking and the bubble burst
I started looking for excuses

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske kommer till oslo innan vi åker vidare
till hemsedal
jag förösker få dig att prata ut prata klart men det fungerar inte så jävla bra...
om du förengångsskull berättar vad som händer
är det kanske lättare?

2007-11-22 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0