a little bit closer


men i mina drömmar är allt annorlunda
lite mindre, mer lättvindigt
men du blundar lägger fingrarna mot min kind
jag blundar också, håller andan
jag vet att du vill att jag ska stanna
du har bett om det förr
jag fortsätter blunda, låtsas sömntunga andetag
att allt vore
som det skulle

det är höst i luften igen, himlen är molntung och dom marinblåa för mig alldeles förstora collegetröjorna är en nödvändighet. vi har pratat om livet i buan idag på lite låtsas, jag sanna och johan. jag har tagiit ett nytt beslut och jag tor det kan vara början på något alldeles underbart. maria har flyttat in hos oss. det är skönt att ha henne här. på lördag ska vi ha tjejfest och jag ska ha min nya fantastiska klänning jag hittade på lykka.
jag vet inte det kryper lite i kroppen på mig just nu. jag har för många lösa trådar att dra i, kan inte bestämma mig säga ja eller nej eller ens mitt emellan vet inte vad, vem jag vill.
jag behöver nog bara landa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0