uppdatering

jag sitter hemma i eslöv hos mamma och jag vet inte, tittar på regnet som öser ner och forsar på gatorna. det är mörkt och grått och jag måste nog bara inse att sommaren är förbi. Om några timmar ska jag åka med pappa, ylva och stoffe till hubbes bröllopsfest.


veckan som gått har varit fullspeckad som brukligt i oslo.
ida baby var och hälsade på i helgen och det var cirkusaktigt med öl på fat fernetshot och vinglas. torsdagen började vi hemma hos hasse med baileysmint i sevenelevenkaffe med geir och sanna. jag vet inte riktigt var vi snurrade rundor med vi hamnade åtminstone på döttra haugen med reagge nere, house uppe och shotkalas tills vi vingliga glada (efter smärre kontroverser såsom snodd väska med idas liv i) åkte vidare vid halvfyra för att förlänga torsdagsnatten.
fredag blev det minikryssning ute i skärgården med peppat partygäng, firandes Yatzi-Peppes 34års dag. Det blev en fantastisk dag/kväll/natt det också.
måndagskväll spenderades på bio, sen måndagsöl på barfly, tisdagen blev fantastisk den också. Bob Marleys gamla reaggeband The Wailors gästade stan och jag, hasse, geir, andreas tessan mfl gungade in på Rockerfeller och shit, så bra det var. vi avslutade kvällen tillsammans med linda och hennes nya underbara pojkvän och min vän Robban på Mono.



jag vet inte men jag tror det börjar händå något i min kropp försöker hålla hårt som fan i min sarg men lyckas inte riktigt flyter liksom bara med och njuter och veckan som har gått nu har varit varmare inombords än på länge.
det kanske blir något bra detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0