18.51

jag vet egentligen inte när jag sist låg i soffan och läste böcker och tittade på tv utan att ha en tid att passa, någonstans att vara, någon att träffa. så jävla skönt. i ungefär tolv timmar till innan jag blir rastlös, får damp, tycker allt är tråkigt och måste in till staden och snurra rundor bland cafeér restauranger människor butiker kullerstensgator, hamnar.
hemma i oslo har jag bara lust att sitta inne några få gånger. oftast när jag är slutkörd och bakfull och bara vill ligga under i täcket och titta på nerladdade säsonger av parlamentet eller family guy med en vattenflaska samt två armar inom räckhåll.
det är så vi gör det liksom.
johan kommer dessutom från oslo hem till helsingborg i dagarna och vi ska ha shotrace på cardinal har vi bestämt.
men nu, väntar soffan, godisskålar och filmmaraton med mammi och christer.

Kommentarer
Postat av: maria

sitter här o väntar.. kl är 03.28 o det är jag som väntar inte han.. håller på att snurra bort mig i något jag inte kan kontrollera o jag är rädd för han är som lika dan som jag ..paniken är överallt med det ända jag kan tänka på är att få ligga i hans famn att det är allt för länge sen hans hud rörde min.. så i julklapp vill jag att du kommer o skjuter mig i huvudet.. tack hej

2008-12-22 @ 03:31:00
URL: http://andrakapitletl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0