19.18



irish coffee hemma hos mamma och familjemiddag nr 2 idag. jag känner mig rätt nöjd med mat i en vecka nu.
halva min semester har gått nu och snart samlas vi hemma på köksgolvet på hässelbergsgata 3c och bytar julerfaranheter mellan cigaretter och vinboxar (om jag känner mina brudar rätt). sen ska vi möblera om, jag flyttar in i marias gamla rum och får plats med mer än min enorma säng (som jag avgudar om någon har missat det) och lina och hennes kläder får ett alldeles eget rum. saknar dig lilla loppa, kan man säga gratulerar till en rättegång som aldrig ens borde haft anledning att äga rum så gör jag det hundra gånger nu. ovanstående bilder är vi i full prakt på halloween i lysekil. undertill ser ni min fantastiska chef hans på samma tillställning i sin lederhosen-dräkt. ahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0