jimmy is the shit

image471

jag var på jimmy eat world igår och det var så jävla bra helt felfritt faktiskt.
jag är mållös.
det var bara så bra.
jag kan må lite dåligt idag och det var så värt det för det var bara så bra.
det var så bra!
sweetness, bleed american & hear you me. öl i plastmuggar och tusentals människor ihopbunkade i Rockfeller. det var lycka ända ner i maggropen, pirr i hjärtat.
så bra var det!


May angels lead you in.
And if you were with me tonight,
I'd sing to you just one more time.

(pst.. josefin var är du nu? din gamla sida är ju stängd?)

Kommentarer
Postat av: hanna

VAR SÅG DU DEM? Gud, jag älskar dem!

2008-02-06 @ 14:28:53
URL: http://gockas.blogg.se
Postat av: jenni

nää, vart då ?! :o jimmy eat worlds "hear you me" är ju den bästa låten som någonsin gjorts ! :D

2008-02-07 @ 12:39:18
URL: http://mielekki.blogg.se
Postat av: Josefine

ah jag avslutade. hade ingen lust. kanske blir en ny.. kanske inte!

2008-02-07 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0