magic


jag har varit på sjön i två dygn nu. drog på tjejcrouise med karin och matilda med båten magic, oso-kiehl. Kate, june, ida och Ancharlott mötte upp på kajen i regnet på tisdagsmorgonen. jag trodde att jag åkt på fina båtar förr, ungefär som den på cromwells personalfest för x antal år sen men den kan närmast jämföras som en spptipp mot magic (som tydligen inte var lika fin som tjejernas fantasy båt, colorline tjejer är väldigt lojala fick jag lära mig). anyway. 15 etager hög, vattenland, spa, showlounge, hundra restauranger etc. som en flytande minivärld. fantastiskt fint.
jag har massa bilder som kommer snart.
nu ska jag snart dricka kaffe med maria. jag har lite sjöben fortfarande. det var väldigt böljigt i natt och min kropp och mitt huvud är fortfarande i obalans.

tack tjejer för 2 löjligt roliga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0