may angels lead you in

klockan är fyra och jag har tre timmars soffhäng framför mig innan jag ska jobba. tänkte egentligen hitta på något fabolous med mria ikväll, typ dricka kaffe i ohälsosamma mängder eller poppa popcorn oc titta på sex and the city men dom planerna grusades. well, jag behöver pengarna och jobba är faktiskt inte så förskräckligt när allt kommer omkring. jag hoppas bara att vi slipper 02.30 rushen av fulla kids efter nicol o sons stänging. dom har en förmåga att trilla in just när vi börjar drömma om en relativt tidig stängning och skrika om pils och fernet shots.

jag har hälsat på jennie och önskar henne lycka till med nyöppningen av Legends imorgon. big shame att jag inte kan närvara mellan ölglas och biljardbord.

oc på tv och en hel burk fetaost står till mitt förfogande nu.

stor puss till min vän miranda, nybliven mamma till lilla Truls. längtar tills jag får träffa honom!

image478

båttur i thailand. jimmy och jag.
längtar tillbaka, jag vill sitta i solen och åka båt och titta på havet och vara på väg till någon ö där jag aldrig varit förut.


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-02-07 @ 16:12:32
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Karin

haha javisst.. jätteroligt att höra folks åsikter om detta:)

2008-02-07 @ 16:20:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: E.

Åh somrigt....

Puss!

2008-02-08 @ 09:09:45
URL: http://platine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0