sweetness

jag har nästan inte sovit en blund i natt. var iallafall uppe och hoppa vid den okristliga tiden 09.30. fråga mig inte varför för det har jag inget svar på. idag är det sol ute och en liten stund här på morgonkvisten fick jag för mig att ta en promenad genom parken ner till stan och hälsa på maria me frokust och sen promenera från karljohan ner mot storgata och säga hej till jennie. ombestämde mig ganska ögoblickligen och tänker nu ta trikken ner till karljohan naturligtvis.
igår regnade det så som det bara kan göra i oslo. vi köpte mat på lidel (budget-plus!) och på kvällen fikade jag med tjejerna. pratade liv misstag väder och en hel del humoristiska händelser. matilda vann som vanligt med sina bisarra helghändelser. nu är dom tillbaka på båten i nästan 2 veckor och jag kommer sakna dom jättemycket.
nu blir det frokust för mig och snäckan! hon har flyttat in i min väska och sover nu otvivelaktigt där eller i handfatet i badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0