the day after

jag har varit jättenyttig såhär på morgonkvisten och traskat iväg som den omtänksamma matte jag är och köpt kattmat. just den biten av att vara kattmamma ogillar jag.ska jag jobba natt vill jag ligga i min soffa och titta på b-serier (typ golden years) och äta russin till frokust och inte göra någonting fram till tre fyra ungefär. sen är jag helt med på att örja fungera som människa igen. innan dess, nej tack. katten har gått tillbaka till sitt normala kattungebus och inte viftat med rumpan eller åmat sig eller för den delen slemmat ner mina kläder. thank god.

igår var det valentines day och jag åkte på ett dubbelskift på jekylls (kan härmed meddela att gud inte längre står på min sida och därmed icke längre existerar). var en riktigt bra kväll med massa människor. dave var husmor och städa vårt bakrum och jag roade mig mest med att laga fancy coctails med fin garnityr och kylda glas och hela kittet. vad gör man inte för kärleken menar jag.

för övrigt så har jag diskat, skurat badrummet och packat upp en tunna tvätt. och laga grönsakssoppa!
och ja, jag försökte vara nyttig. tills jag kom på att soppan blir mycket mycket godare med massa ketchup och creme fraiche i. och riven ost på toppen.
well, tanken som räknas det har jag alltid sagt.

Kommentarer
Postat av: ...

Och din pojkvæn mår bra och ær den lyckligaste mannen med dig... Och jafg tycker att vi fick en trevlig "valentines day" på natten också.. På tal om allting annat..........!

2008-02-15 @ 15:45:26
Postat av: Karin

svar: åh tack så mkt tjejen! kram

2008-02-15 @ 19:17:20
URL: http://myownshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0