can you read my mind?


och så du vet sved inte ett ord
salivet du spottade i mitt ansikte brände inte
bara dödade det allra lilla sista som fanns kvar och
nu undrar jag hur jag alls kunde älska dig

du har valt en lögn som sanning
jag har min kvar












(det är högsommar och jag är fri
aldrig har mitt hjärta varit tyngre men lättare och jag stryker ett streck över allt som var bortkastat som slutade med ingenting och det gör inte ens något längre det var länge sedan nu jag orkade kontra dina demoner fantasier
en gång sa jag att ditt spelande knullande ljugande skulle slå tillbaka på dig själv
jag bryr mig inte ens om att förklara
du är inte värd min sanning)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0