..

jag har otroligt tråkigt. det finns ingen annan plats i världen det kan regna så monotont i så många timmar som i oslo än london, möjligtvis tropikerna. åkte hem till linda vid lunchtid och blev bjuden på brakfrokust och southpark.
annars är det mest ångest och bara för att vädret är tråkigt blir hela jävla världen och alla i den det också.
men
nu duggar det bara och snart slutar det nog helt och mina vänners rastlöshet börjar vakna. det finns alternativ sådana här dagar också. typ taco och filmkväll, hiphopkväll på Blå, biljard på jekyl eller barfly för femtusonde gången den här månaden. dessutom fick jag meddelande av oscar och salle som ju fortfarande är kvar i oslo. jag och sofie tillbringade galna stunder på hultsfred något år i deras militärkamp, de gjorde en otippad entré på pappas och ylvas bröllop året efter och jag och sofie åkte kundvagn nerför karljohan en nyårsafton som vi var och hälsade på dom. det är dags igen.
bara sofie som fattas. oscar spelar dessutom skivor på café sir ganska ofta.
ja. vädret kan suga kuk nu ska jag koka spagetti och fantisera ihop en roligare dag, alternativt ta tag i den. jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0