ta mig tillbaka



jag är hemma och fullständigt slut i kroppen och huvudet men så full i hjärtat och magen. jag har haft mitt livs kanske roligaste vecka på roskilde. detta är obeskrivligt och jag vet inte var jag ska börja min saga det finns allt för många trådar att dra i, pusselbitar att lägga på plats, samtal uttryck skämt och historier att citera för att jag ska kunna göra detta rättvisa. jag måste landa först sen ska jag återge varenda minut.
herregud vilket spektakel. vilka underbara människor, vänner. vilken underbar plats. vilket underbart väder. vilket fantastiskt camp. vilka fantastiska konserter. vilken livgivar vecka.
åh.

mike skinner, the streets.
fullständigt amazing.

nej jag dör jag vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

can you hear me? can you see me?



kan du knulla mig skinner?

imorgon åker vi tillbaka!

2008-07-07 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0