with you feet on the air


som om du vi någonsin skulle kunna mer än ett par dagar
det handlar inte ens om rätt eller fel längre
det finns inga förändringar kvar att hoppas på
inga den här gången är det annorlunda att tro på
jag har hört det förr sagt det förr
jag tror inte på någonting längre och du kan inte tvinga mig jag vill inte
för hur ska vi du egentligen kunna lossna gå vidare när allting börjar om hela tiden om och om igen men med lite fler röda bockar i kolummen än förra gången vi rättade varandra
och det spelar herregud ingen roll vad du jag vi säger lovar dårar
det blir samma sak bara samma sak igen

det händer att jag skriker i dina öron men det låter ingenting så du hör inte vad jag försöker säga bara målar över med alla meningar alla sista chanser alla låt mig visa som jag inte kan tro på längre
och du tror inte ens på mej heller längre sen den gången
och jag ska be dig om förlåtelse för det en dag men hittar ingen anledning
och du skulle inte höra mej ändå eftersom
jag inte har något att säga längre som jag inte redan har sagt
som om jag slutade sörja oss för länge sedan
som om det finns andra förluster att sörja nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0