gone baby gone


för två veckor flyttade maria hem. tillbaka till norrköping. jättelångt bort från mej. jag glömmer bort det ibland när jag går förbi skoaffären och tror jag ska köpa takeaway-latte med en brunsockerbit på bagel&jouice )med sugrör så hennes läppstift inte blir förstört).
vi firade/sörjde detta en sista oslokväll tillsammans med karin. girlsnightout. det blev em strålande kväll.
och jag saknar dig och jag är stolt över dig och rädd för dig eftersom tar en sista chans för kärleken som jag spottat på så många gånger och kräkt över och helt enkelt oftast vägrar tro på.






Kommentarer
Postat av: maria

saknad över allt som fanns över att vara nära av att inte vara här .. ja förlåt men jag håller på att ta mg upp för du ska veta att jag va bära att drunkna där av mina konstiga handlingar allt o inget förlåt jag ska göra detr bättre nästa gång sorry baby men jag stänger av för att överleva

men det går =)

2008-06-17 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0