if you love me at all

jag letar efter gator jag gått på hundratals gånger men som plötsligt svänger fel svänger vänster sen tillbaka tills jag går vilse och inte hittar hem
alla kartor har jag rivit i bitar och emellanåt glömmer jag varifrån jag kom
vem jag är
för många dagar har gått nu för många misstag fel svek lögner har dragit isär mig 
och jag säger förlåt nu
det var aldrig meningen att du skulle komma åt mig aldrig meningen att tvinga dig att fastna
om det var mitt val eller ditt vet jag inte längre sådant spelar inte längre någon roll
för jag kan inte längre välja ens värja mig jag sitter fast med armar och ben
väntar på att få lossna
och jag är trött nu, för tom för att tänka
för svag för att börja om
och medan jag försöker fly pratas det om framtider nutider och jag har aldrig några svar eftersom jag ingenting vet om världen
bara att jag inte kommer ur den eller i den

och förr eller senare är jag alltid den som måste gå som kvävs och låter sig kvävas tills luften tar slut och syret och jag springer i panik och skriker sönder mina lungor faller från högre och högre och högre höjder faller flat mot marken och trampas ihjäl
allt för mycket har jag förlåtit och det var meningslöst eftersom jag aldrig glömt ett enda fel eftersom jag är en sådan som älter och maler det är bara det att jag är så jävla duktig på att låtsas må bra och om du älskar mig får du älska allt det fula också allt som inte duger och det förstås tillochmed jag att det inte går
spelar ingen roll hur mycket man älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0