When you try some history


It's easy feeling righteous when removed
All you'll get as what you wanna hear
It hurts because it should
How else am I to make it clear?

I could never be the one that you want, don't ask.
Well, here's to living in the moment
'Cause it passed.

jag vet inte vad jag känner vem jag är i allt detta. jag packar kläder i töcken med stenar i magen i hjärtat.
kanske är detta så det ska vara. vi kanske försökte tvinga oss på ett liv vi inte var redo för. eller om det var jag som inte. jag vet inte. det känns bara konstigt.
vi får se vart detta leder oss.

Kommentarer
Postat av: K

JAg vet att vi inte var redo før detta, allt gick før fort, flytta ihop... Køpa saker gemensamt, alla nya mænniskor, en helt ny stad... allt var nytt, allt gick fort... Det enda jag vet nu e vad jag kænner... Jag vill aldrig leva utan dig, o jag bryr mig inte hur længe jag behøver gå, men jag går så længe jag behøver....går øver døda kroppar før att nå fram till dig, før att vi æntligen ska kunna ha kul tillsammans igen... Att allt blir som det var... Back to reality... kom ur den hær mardrømmen.. Det værsta av allt e att jag vet att du o jag e ægnade før varandra, vi har bara inte tagit hand om varandra, satt før høga krav o begært før mkt... Varfør inte bara ta det som det kommer o kænna det vi kænner... Jag vill inte kænna nån press, några måsten, men så måste det heller inte vara bara før att man e tillsammans me någon...

K

2008-03-04 @ 17:51:43
Postat av: Anonym

jag förstår de
ring om det är något lova det du vet var jag finns

det börjar bli fint här hemma nu
staden börjar liksom vakna till liv och
då är den fantastisk trots alltihop alla
du fattas den det vet du

2008-03-04 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0