parkhäng & försommar

image505

vädret  är lite taskigt igen och det har inte varit väder för parkhäng på ett tag nu. så det blev en ikeadag med linda. jag flyttar ju faktiskt snart och får ett eget rum (halleluja!). vi åt svenska köttbullar med brunsås och gick lös på barnavdelningen. leksaker är fantastiskt roligt.
en annan sak som är fantastiskt är parkerna i denhär stan. dom är många stora fina och sjuder av liv så fort solen tittar fram. vi hade en fab-parkhängseftermiddag för några dagar sedan. vi grillade och drack tuborg på flaska och skrattade till solen gick ner och berättade diversa bisarra historier. hassa stod för dom flesta som brukligt.   parkhänget avslutades med den brunaste pubrundan på grönland. en del av barerna hade inte ens ett namn. bara en trött gubbe i baren och ett ishockeyspel. sista stoppet blev zinatra och kareoke.

 


image502

image501image500


image503image504

Kommentarer
Postat av: k

känns så surt.. känns som om allting finns där.. som om alla bitar till ett komplett pussel ligger på bordet, men verktygen för att lägga det sammane, för o kunna lösa problemet saknas.. så har det varit tidigare, det var det som ruinerade allt samman.. en sur dag på jobbet slutade me en sur dag tillsammans.. så var det inte förr, då kompenserades en dålig dag av gott sällskap, en kropp, lite mys framför tv:n o en underbart mysig o gemensam n att tillsammans.. problemen löste vi ihop o lät det inte gå ut över varandra, utan löste det me värme o kärlek.. det e det jag drömmer om, pelaren i mitt liv som du varit tidigare, för bitarna finns det, vi behöver bara arbeta dem samman.. Inga krav inga förpliktelser mer än varandra, utan bara kunna leva sitt eget liv o njuta av varandras närvaro, det e det vi gjort oss till dem vi e, inte dem vi blivit nu.. du e min stöttepelare för du får mig alltid att må bra.. vi behöver bara lite avstånd.. jag drömmer om det, kommer jag alltid o göra det..? Blir glad när jag ser dig skratta, le o vara glad.. fortsätt så.. o så vill jag passa på o be om ursäkt för mitt utbrott i helgen.. du vet att jag litar på dig, gjorde bara ont o höra för stunden.. trodde inget sånt men du vet hur det e.. förlåt än en gång..

Ta hand om dig..

2008-05-20 @ 23:21:58
Postat av: Anonym

vad är de för het jävel med blonda håret?

ta med honom hem fan! längtar efter dig!
snart snart snart...

2008-05-21 @ 10:19:43
Postat av: Josefine

Tittade på din blogg samtidigt som jag lyssnar på Winnerbäck. Winnerbäck + parkhäng = kärlek
Hoppas du har det bra! Puss

2008-05-29 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0