solen livet gatorna

jag har ont i kroppen. ont i ryggen sen jag landa på svanskotan i stentrappan med en back glas över mig.
igår hade vi en riktigt bra dag på jobbet. uteserveringen kryllade av människor i eftermiddagssolen och var fullpackad långt in på kvällen. det är facinerande vad sol och öl gör med människor. hur alla bara lever igen. vi fick slita röv men när solen värmer ryggen går till och med det bra.
det blir en bra sommar.
och på tisdag ska jag flyga hem till mamma (pappa) illebor och sophie. hälsa på farmor och farfar i stugan och dricka flädersaft och ligga i hammocken. dricka kaffekarlsson med mamma och christer i eslöv. titta på lillebrors nya lya i billeberga med uteterass. där ska min flicka torres bo. jag är lite ledsen fortfarande för jag vill ha henne själv men nu får hon springa ute och det är det bästa, det är ju så det ska vara.. att springa när man vill. och tillbaka till min stad och min sophie och vår kullersten. strosa i hamnen dricka öl prata om livet och hur fantastiska vi är alltid varit. det blir det bästa av allt.
snart är det roskilde också. vi ska köpa ett orange tält med neonfärg på för nostalgins skull. och det kommer bli galet farligt helt underbart och fantastiskt allt på en gång.
och bara vädret håller i sig och är fint så kommer jag älska mitt jobb hela sommaren. jag älskar vår feta uteservering och linda som jag styr med. vi klarar detta så himla bra. vi får fått stammen i personalen precis som vi vill och dom är så duktiga.

i oktober åker jag och linda till ett hus i thailand där vi ska få bo gratis i en månad med hennes tjejer. vi ska bara strandhänga och båtluffa och ha semester. jag längtar till det också.

livet är ganska jävla bra nu i stort sett.

image506
 linda jag och linus på yatzi förra helgen. eller linda var mer Olinda denhär kvällen. Olinda är lindas alterego på fyllan och vill inte ligga med någon någonsin mer.

image507
jag harald och linda. haha!

image508
hans till höger är en fantastisk människa. otroligt roligt ironisk och cynisk.

nu ska jag i parken och hänga med stekarmartin från jobbet och linda
kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet en till som är sjukt ironisk och jävligt cynisk!

for fuck sake min äskling vi ses om fyra dagar!
im longing for you!

2008-05-31 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0