vintermörker


det är söndag äntligen och mörkt dygnet runt känns det som. veckan har rusat förbi. i måndags var det sannas födelsedag och henne firade vi på Nobilis med trerätters och obscena mängder alkohol i goda vänners lag.
annars har det nog inte hänt så mycket denna veckan, mest jobbat och gjort små afterwork rundor.
eller jo, i fredags skulle jag och felicia bara drick lite vin på törst men det blev ganska många glas varpå vi åker ner till Pegal och full fest. jag ångrade mig djupt igår när jag stod på jobbet och fick rysningar a att öppna ölflaskor och tillochmed vatten smakade skit.
nu ska vi äta thai och gå på bio.








Kommentarer
Postat av: Maria

vi bara äldre fattar inte vad som händeer.. om det står något annat än 22 på något kort eller något på min födelsedag kommer jag att dö .. haha .. jaja ska snart träffa han.. han får mig att le.. är det så farligt? tycker faktiskt att jag förtjänar det lite .. för 2008 va inte mitt år (eller dit.. haha) så lite lycka nu tack .. puss vi måste ses snart love love

2009-01-10 @ 17:45:51
URL: http://andrakapitletl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0