a pocket full of sunshine


igår kväll var det branchkväll på latter och standup show. eftersom humor och komedi är det roligaste vi vet tillbringade vi givetvis kvällen på bryggan. efter latter drack vi vin på en uteservering och vodkatonic på åpenbar. jag vet inte hur kvällen slutade eftersom jag tofflade vid halv 2 för att kramas istället men tydligen lyckades lina dricka bort kordinations-substansen i hjärnan och lyckades inte ens få i nyckeln i dörren.




vi har varit lite bakfylle klena idag medan solen skiner utanför och jag får dåligt samvete för att jag inte är ute och springer. ska duscha bort rök och spritlukt och fräsha upp mig och åka till jobbe med felicia och dricka lite kaffe och prata om viktiga saker. sen kommer min babe kim och skvallrar och sen var min dag i box igen.
om en vecka åker jag och geir till mauritius. för er som missat det. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0