...

jag är sjuk och linda är sjuk och det är otroligt synd om oss. feber snorig ont i halsen och fruktansvärt gnällig.
igår kväll föll det snöflingor över akerbrygga, blyga som inte la sig men man kände dom mot kinden. vi hade avslutningsmiddag med tosterup på yayas och åt tio olika thairätter och drack irish coffee på bar en som efterrätt. väldigt lugnt och stilla för att vara vi. trevligt och vi ses efter jul allihopa. nästan alla åker vidare åker ut i världen för att jaga sommarvärme och erfarenheter över denna hösten. vi börjar få mysigt hemma hos oss nu och idag har jag skruvat ihop min säng alldeles själv. fyra skruvar men iallafall.

Kommentarer
Postat av: micis

du är världens finaste! saknar dig! ha de inderbart nu när rikard kommer o smester på mauritius hallå! va nice! de e du värd! vi ses snart hoppas jag!!! funderar på o komma i nov igen o hälsa på massa pussar micis

2008-09-18 @ 12:45:37
Postat av: micis

du är världens finaste! saknar dig! ha de inderbart nu när rikard kommer o smester på mauritius hallå! va nice! de e du värd! vi ses snart hoppas jag!!! funderar på o komma i nov igen o hälsa på massa pussar micis

2008-09-18 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0