so long..


det är måndagkväll och jag ligger nerbäddad med prickigkorvmackor tillsammans med lina och ska titta på tjejfilm. det är kolsvart utanför fönstret och det regnar. det gör ingenting. om ungefär  8 timmar åker  vi. jag ska resa på mig om en och en halvtimme och packa min väska och åka hem till geir. sen drar vi. ses om två veckor mina små kycklingar!

igårkväll gästbartendrade (gud så töntigt det låter men iallafall) jag på Nobilis. det var mycket västkantfolk och guldkort men det var kul. speciellt att jobba med söta beatrice igen.

åh. snart är det sommar för mig i två veckor.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: J

Åh hoppas ni har det helt jävla underbart!

Jag har börjat blogga igen... tror jag.

2008-10-08 @ 07:16:19
URL: http://josefineewo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0