tjejkärlek

jag har haft en fantastisk helg som vanligt. fredagen tillbringade vi ute på ön Lilleherbern där restaurangen med samma namn ligger med utsikt över vattnet. det var kräftskiva med alla traditionella tillbehör såsom akvavit shot m.m med världens galnaste gäng. förutom ett par incidenter med en aspackad blondins kommentarer om min ålder (12) och huruvida jag är för ung för geir var det perfekt. 

helgen innan var det tjejhelg och jag ska inte skvallra om någonting men
åh brudar ni är så jävla bra. och snygga. älskar er.



tjejer ni är fullkomligt fantastiska!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hah... vad du har blivit tjock caroline.. hahaha

2008-10-01 @ 19:42:15
Postat av: Anonym

ja otroligt.tack k!

2008-10-13 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0