dom vet ingenting om oss

idag är det gråmulet och disigt ute och det gör mig faktiskt ingenting. det betyder att vi kan ligga i sängen och titta på film efter film hela dagen utan ett uns dåligt samvete. igår däremot var det sommar värme. jag sprang ner till tosterup direkt efter jobbet och henke och jag drack carlsberg i solen och sa hej till Ivar som är tillbaka till tosterup efter jordenrunt resa och snart kommer väl linus och grabbarna också. jag däremot har kastat in handduken, jag stannar på Gamle Major med sanna och siv och myser i sommar i stället. har inga som helst planer på att jobba röven av mig ännu en sommar och förresten så har jag ju redan tagit ledigt halva.  det var rätt skönt att bara sitta på solplattan och bara titta. sen gick vi till Yayas och åt thatmat och fruktvårrullar med glass, vidare till jekyll en runda där siv och björn mötte upp för flipperspelande på smuget eller backstage eller var det var. det hela slutade givetsis med många liter öl sen sprit, hamburgare och vinglande hem. nä mitt huvud värker, nu ska jag och henke gå till meny och köpa mat sen inte röra oss mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0