You can take away all that I thought was wrong

usch. bakfylleångest jävla rövdag har det varit har mest bara mått dåligt hela tiden, längtat efter täcke kudde och snabbmakaroner med smör. men! jag har hämtat och pyntat min nya kamera som jag ska ta massa undervattensbilder med när vi snorklar i karibiska havet och fått henke till att installera min nya dator. igår var jag och henke på sentrum scene och såg underoath tillsammans med alla emokids i oslo, drack öl med milla och siv på bakgården på Mono, åkte hem till oss och drack baginbox-vin och absolut mango shots med lina i köket varpå vi lyckas låsa in oss i köket och jag som har cp klaustrofobi får panikångest attack tills tjejerna kom hem och låste ut oss. rätt obehagligt hade fortfarande hjärtklappning när jag vaknade idag. nu ska jag koka makaroner och titta på Entourage med lina och josef. siv tryckte i sig en hel chipspåse på fem minuter och sover som ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0