whats up lucky bird

jag har loggat ut i vanlig ordning efter en meningslös upprörande dödande diskussion för mycket och inte klarat av att tänka något som hjälper mig ur denna onda cirkel av tvivel tvekan tomhet. jag tror inte jag kan komma tillbaka,

well, i söndags packa jag väskan och åkte tillbaka till stockholm. jag har druckit fem flaskor bubbel med linda på Caféet dansat pratat skrattat åkt limo efterfestat på Grandhotell med blackburn fc, varit bakfull och kokat makaroner och tittaat på film med anders, sovit på en luftmadrass, tittat på NKs julskyltning, ätit pizza med lelle pasta med söta sanna för första gången på flera år pratat norrköpingsminenn på gott och ont, lekt kurragömma på hotell ätit lunch med pappa haft katastrofdrömmar och andats en hel jävla mycket. nu ska jag hem och kvävas. blir tyvärr så för jag kan inte förhålla mig till något nu. eller någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0