cut the cord

det är svinkallt ute. idag är jag avundsjuk på allt och alla. milla bea och resten av brudarna som lapar sol och drinkar i filipinerna. henke och sebbe som dansar på karnevalgatorna i montevideo. här är tio minusgrader och inte särskillt mycket spännande händer egentligen. men det är bra ändå, lugnt och skönt och jag är i bättre balans än på länge. idag tycker jag själv att jag varit uppe med tuppen och inbefann mig på jobbet kvart över ett peppad för en runda på bogstadveien med siv. som självklart sov som en stock när jag ringde halv två och undrade var hon höll hus så nu sitter jag här och väntar med kaffekoppar, hasse och stekarn. ikväll ska jag träna sen dra på mig mjukiskläder angorastrumpor och mössa och ha soffmys hemma hos maria med pizza och sex and the city. ingen är hemma ändå, lina har dragit till åre och linda är hemma i karlstad och förresten var det alldeles för många dagar sen jag träffa maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0