familiar landscapes

vart en lååång dag. hoppa upp pigg som en lærka (?) ur marias sæng kl åtta imorse och skuttade (åkte trikk) till gymmet. otroligt morgonpiggt/ambitiøst/hurtigt beteende, var hemma vid tio och spenderade en halvtimme på hushållsgøra (typ sætta in två tekoppar i diskmaskinen, satte igång en maskin tvætt) samt hængde in min nya supersøta jeansklænning i tubtoppsmodell i garderoben dær den ska invænta våren. var på plats på nationalteatren halv ett dær siv væntade med kaffemuggar och ivæg till lillestrøm och Smak09. Kontentan var væl egentligen lite av en besvikelse men det fanns gott bubbel och massa god ost. Raka vægen tillbaka majoren och kvællspass som førløpte ganska långsamt men hyggligt. nu sitter vi i sivs soffa och ska titta på CSI och førsøka somna i rimlig tid eftersom jag har en ohælsosam dagvakt att ta mig igenom imorgon.
so long!

(men maria jag hade tænkt vår lycka skulle vara ganska længe och inte sluta i krossade hjærtan och mord. ær jag helt orimlig nu? ja? heja heja!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är kanske så det ska sluta men vi är väll allt föhr erfarna för att inse vad som i slutet kommer hända .. nej jag vet inte självklart kommer lyckan att vara så länge jag har dig=) haha jojo vi behöver manskärlek o en trygg famn .. jaja mitt liv brakar ihop i morgon kommer min advokat(haha en jätte bra kund till mig) o jag ska troligtvis stämma min chef.. skapligt snurrigt liv hon är en surkärring o mig ska hon inte sätta sig på ska hon veta så hörs i morgon om hon inte har mördat mig

2009-02-05 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0