helvetes kukland

okej jag bor i norge. det borde inte komma som en chock før detta landet att det snøar i februari. all lokaltrafik står stilla och det ær fullstændigt kaos. jag fick stælla mig i en 40 minuter lång taxikø bara før att komma till jobbet. kuksnø.
usch.
well. igår var jag och siv på yayas och åt thaimat. jættemysigt och det var egentligen hela planen men det slutade såklart i brakfylla. vi var på caf\e sør dær och hængde med  salle och oscar sen vet jag inte riktigt men pløtsligt var vi hemma hos mig och drack/spillde rødvin på køksgolvet. idag mådde jag så dåligt att jag ville skjuta mig sjælv i huvudet eller be någon montera in ett alkolås i svalget på mig men istællet ringde jag min rebound  ælskling kim som fick komma och tycka lite synd om mig och kramas med mig. jag saknar henke så mycket att det fysiskt værker i mig. shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0