valentine

allahjärtansdag idag. spenderar den på ett perfekt sätt. är hemma hos mamma i eslöv och har hjälpt till att stöka lite i köket, typ hackat paprika och läst tidningen och druckit kaffe. satt en stund och tittade på mamma som far runt som ett stolpskott i köket och då slog det mig plötsligt var jag fått min halvdamp ifrån! Henne naturligtvis. var uppe med tuppen i morse och klippte och färga håret hos världens bästa polack-harry här i eslöv. fantastisk. jag fick till och med sova i stolen utan att han väckte mig under tiden färgen verkade.
ska till akropolis med hela släkten och fira min älskade farmor&farfar om några timmar, och senare in tillhelsingborg och fira min älskade sofie som förmodligen, om jag känner henne rätt och det är jag skitsäker på att jag gör, kommer vara i rätt fin form då jag anländer i mitt nyktra-penicillin tillstånd.jag kommer åtminstone inte vara bakfull på bussen på vägen hem imorgon, och jag får träffa merparten av alla jag älskar på en och samma dag.


kära mamma bakar budapest


jaha en massa kärlek till alla mina vänner, mamma pappa lillenbror farmor farfar och alla öl som kommer tappas ikväll som jag inte får dricka av på denna fantastiska alla hjärtans dag! fast det är ett jävla jippo det kommer jag alltid tycka..


fredagen den trettonde 12.35
min rumpa har somnat och jag hittar ingen bekväm ställning någonstans på denna fullproppade svettiga bussen och jag har haft solen rakt i ögonen sen vi lämnade oslo. ska raka vägen till helsingborg och dricka kaffe med sofie. lyssnar på boys like girls och tänker på henke, lyssnar på kings of leon och vill hoppa lite eftersom livet är fantastiskt. (förutom buss 820- oslo-köpenhamn som inte skulle må dåligt av en fungerande aircondition samt solpersienner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0