this is my kingdom

åh
fabweek. precis kommi hem från jobbet och duschat av mig ölskummet och ska snart sätta på desperate houswifessäsong 2 (yes vi har äntligen mina damar och herrar hittat ett substitut för sex and the city).
tisdag och jag jobbade dagvakt, åt hamburgare och drack carlsberg på flaska med siv, tittade på fotboll på jekyl med henne danne linda (som skulle infunnit sig på en middag med sin pappa, well någon middag blev det inte om inte shots och öl räknas) och lina och någonstans i andra halvlek kommer henke nerför trappan med röda rosor och jag fall flat och nåt dom kallar kärlek förälskelse slog mig hårt i pannan. vi drack öl med gänget innan vi slängde oss in i en taxi och låste in oss på hans rum på carl berner.
onsdag jobbade jag sent och spenderade resten av natten under täcket med henke som lagat mat och vi tittade på nördfilm som är det roligaste jag vet. Superbad, I love you! igår drack jag irish med lina och somnade oavnpå henke och nu är jag hemma. allt är fantastiskt.

i söndags hade vi personalfest med bowling som jag vann ( ja över tjejerna då... ), buzz ihopklumpade i hasses säng, deans köttgryta, oändliga mängder bubbel shot ök och vin där och på torenskölds och senare på nicol. dagen innan catchade jag med kim och jobbet över öl på torenskölds.

rehab på torenskölds;


världens bästa siv


jag och min beloved kim

jeff och ingrid gullar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0