uppdate

hemma! efter fyra flyg och 30 timmars restid, seriösa sittsår och tvål-och ciggarettbrist. det är helt okej faktiskt. jag har ingen komma-hem-ångest whatsoever. förutom börja jobba-igen-ångest, börja-tvätta -mina-egna-kläder- igen-ångest och ölen-kostar-inte-tio-spänn-längre-ångest. plötsligt måste jag börja finansiera mitt alkoholbruk, därav börja-jobba-igen-ångesten.
henke och milla stod och väntade på gardemoen när vi kom, det var trettio grader varmt, vi drack öl hela natten och jag är tonårs-töntigt kär. visste innerst inne att jag inte alls fyllde 25 sist. 17, max.

Kommentarer
Postat av: Anonym

he he .. Line i ett nötskal---

KRAM MAMMA

2009-07-04 @ 01:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0