tar du emot mig nu?

det ar måndag och sista dagen på jobbet innan fem dagars ledighet. i førrgår jobba jag och siv varefter vi gick ner och hælsa på kim på grotten, milla joina likaså sivs bror geir. jag vet inte riktigt vad som hande sedan men pløtsligt var det en sjukt bra idè att åka upp till torshov dar lina med personal høll efterfest. efter timmar med øl och sprit, dans och boxning var det dags før efterfest nr 2 på hekkveien med vin, gaffatejp och fotografering. halv elva på førmiddagen kastade jag in hannduken, mycket nøjd med mig sjalv.
idag har jag inte gjort så mycket, kom upp førvånadsvart tidigt (typ ett..) och har lekt lite med kim och nu jobbar jag. 
imorgon har jag lovat bort mig sjalv på øldrickning med min andra halva, handbryggeriet har nån grej på jekyll.
annars drar det lite åt alla håll, sover egentligen før mycket och før lite, vet inte var jag ska stoppa undan alla tankar, drømmar och fantasier.
så, imorgon flyr jag och tjejerna stan och åker på hyttetur i hvaler på rehab. en speciell sorts rehab, med tre faskor sprit och ett par flaskor rødvin i bagageluckan på millas bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0