...

förresten kom jag på att detta blir en fantastisk vår. att det fortfarande snöar såhär i slutet av mars är ju lite felvändt enligt min egen årstidskalander men då kanske det blir en lång sommar istället och det gör absolut ingenting i skandinaviens finaste sommar stad med världens finaste människor omkring mig, gröna parker överallt, en brygga att slösa tid på, en skärgård att åka båt och bada i och nästan bäst av allt är att vi kickstartar denna sommaren med en månad i mexico och väl tillbaka på arlanda har jag tre timmar på mig att checka ut och in igen innan jag sitter på flyget ner till danmark och roskilde och festivalyra och väl hemma i norge igen är det högsommar och alldeles alldeles underbart.
och i tillägg kommer jag fortfarande vara jättekär eftersom det inte verkar gå över ens det minsta denhär gången och det är ganska fantastiskt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0