kräk

vad i helvete är det för fel på måndagar? dom suger alltid röv hur jag än vänder och vrider på dom.
chockstratade dagen med "möte" på jobbet klockan tolv. jag var gråtfärdig och hade betalat dyrt och offrat en vän om jag slupit krypa ur henkes säng, så trött var jag. jag och siv hade lite naiva planer på att hinna soffhänga med mc donalds och en film uppe hos henne innan jag börja jobba kl sex, men no no. mötet blev en 1 a hjälpen kurs och var klar ungefär 17.57. visst jag fattar att det är viktigt och kunna pumpa igång hjärtan och sånt men come on, lite för seriöst för en måndag morgon. dagen har gått snigelsakta men nu är jag äntligen hemma, ska borsta tönderna, dra täcket över huvudet och gud nåde den som ringer mig innan klockan tre imorgon eftermiddag. Seriöst, jag kommer skada er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0