30 maj 09

sms från Miche min kollega:

tænkte bara berætta hur skønt det ær i parken idag. just nu sitter vi och dricker hemmalagad ist\e. fruktansvært go blev den. tænkte kanske ta mig ett svalkande dopp snart. ses vid sju. ha en skøn dag i baren!

bah! han ær ju bara avundsjuk på mig och siv eftersom det ær exakt en vecka tills vi befinner oss på playan i puerto escandido och førsøker kontra med en helt vanlig parkdagshæng i oslo, som dock ej ær att førringa men hey, hær vinner jag i vår skadeglade-competition. Har ett par timmar kvar på min næst-sista arbetsdag på fem veckor, henke lagar ugnspannkaka och snart ska jag ut i solen. ska før øvrigt bli en lugn kvæll. har inga som helst planer på att vara bakfull imorgon nær frognerparken ska invigas med årets førsta grillning i parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0