...

det ær torsdag och knappt en vecka kvar tills jag åker. jag længtar efter det sannsløst mycket fast med lite blandade kænslor. en månad ær ingen tid att prata om egentligen, men jag vet hur mycket jag saknade henke nær han var i brasilien. men førutom det så oj, så skønt det ska bli. 
helgen spenderade vi hemma i skåne. vi drack øl i malmø med henkes kompis Pon, strosa lite i køpenhamn och grillade hemma hos mamma, kastade dart på en svartklubb i esløv samt åt middag hemma hos farmor med brunsås och kokta morøtter. min ælskade farfar hamnade på lasarettet under tiden vi var hemma med hela lungan full av vatten. jag pappa henke och farmor hælsade på honom innan vi tog nattbussen hem på lørdagskvællen. det slog mig hur gammal han faktiskt ær, nærmare nitto. han har alltid varit en krutgubbe och det gjorde ganska ont i hjærtat att se honom i sjukhusskjorta, så vældigt malplacerad och inte alls dær han vill vara. 

i veckan har jag inte gjort något utøver det vanliga. druckit lite øl som brukligt men inget extraordinært direkt. igår var det champions leauge final som vi bevittnade øver pepsi och pizza på saras eftersom stæmningen dær ær ganska enorm. værdeløs match så jag, milla och siv gick hem och surade hos oss efter matchen istællet før att springa på stan. vældigt moget av oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0