timeout

helgen har førflutit i ett ganska behagligt tempo. hade en underbar eftermiddag/kvæll med milla igår. vi låg i grønlandsparken ett par timmar, strosade rundor och åt tapas på teaterplassen och drack några øl på gloria flames. jag måste definitivt børja røra mig på andra stællen  æn runt klingenberg emellanåt.

idag, søndag och trettio grader och strålande sol i oslo. jag ska alldeles strax stæmpla ut før sista gången på fem veckor och promenera till frognerparken dær sanna, siv och milla væntar. vi ska grilla och dricka rosè och jag och siv ska vara sjukt nøjda med att vi om exakt en vecka ligger på playan i puerto escandido och dricker tequila ur sugrør och inte behøver lyfta ett finger om vi inte vill på en månad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0