måndagsmelakoni




jag saknar solen dagsljus d vitamin. det blir mörkt så fort nu.
jag ska spendera kvällen helt ensam i min soffa med  underbar och älskad av alla i dvd:n, kamomillte och ostsmörgåsar sen ska jag sova, vakna, jobba dagvakt sen vi¨dare hem till hasse för födelsedagsmiddag för sanna. det blir fantastiskt. igår var det bio sen öl dans knäckebröd i sängen och idag tidigvakt plus whiskysmakning. spelade melankoniska nostalgiska heartbreaking crap-låtar på jobbet hela dagen och lät mitt hjärta delas i tiotusentals delar.
livet har sina goda stunder? men ändå.

(det är bara du som får dra fem fingrar över mitt ansikte och ändå inte komma för nära, kom närmre och kryp in och jag vet alla punkter på din kropp man kan känna pulsen skulle känna igen ljudet av dina hjärtslag bland hundra men några meningar kan jag inte bryta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0