när det skymmer över stan

går var vi på winnerbäck på spectrum. jag och maria var och åt lite innan och drack öl på queens och pratade om nutiden dåtiden framtiden. om vad som är viktigt och mindre viktigt. 

idag föll första snön. jag har varit avtrubbad och haft bomull i hjärnan som en konsekvens av all dricka igår men det har varit ganska skönt, bakfyllan är en riktig saviour när det är för mycket trafik i hjärtat bröstet tankarna. den liksom hindrar mig från av svämma över av alla tvetydiga känslor jag inte vill ha någonting att göra med.
det var varit en alltigenom grå och trasslig dag och jag vet i vanlig ordning varken ut eller in eller jo, att jag fryser om fötterna att jag lider av sömnproblem att jag har legat på knä och skrubbat rent vårt äckliga kylskåp att linda flyttar om ett par veckor och patrik flyttar in att jag inte trivs längre att jag åker till fillipinerna i mars att jag sprang rakt in i någonting gammalt och numera främmande i en toalettkö att jag fick hjärtklappning och plötsligt kom ihåg allt ont vi gjorde varandra men att lasse blev fint iallafall och kom ihåg mig då, att jag åker tillbaka till stockholm den 5e att jag aldrig verkar landa och att jag inte ska dricka en droppe förrän sannas födelsedag. jag ska se katastroffilmen 2012 på söndag och kommer säkert drabbas av än mer livsångest efter den och jo just den, Thon du kan dra dig i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0