åtta kaffekoppar och en klättervägg

tisdagsledig och inte ett förbannat skit händer. har trotsat kylan med värmelampor och kaffekoppar med johanna inte mycket mer. är hemma och efter vår storstädningsride igår har jag inte ens en strumplåda att sortera. jag vet att jag måste träna på att slappna av, sitta still, ligga still och ta det lungan men åh. jag klättarar iallafall på väggarna och springer kapplöpning med myrorna i benen. lina jobbar och patrik har halsfluss. på torsdag är det melissa horn med maria och lina och på fredag kommer fröken hellman och ringer in valentines med mig, bubbel, lina, drinkar och cirkuskonster. blir fantastiskt bra! annars har jag en bio med ett godis imorgon jag överväger att gå på. time will tell och förhålla mig till saker är inte min melodi för tillfället.
lekte med min nya nikon-älskling igår och hittade ett gammalt minneskort från ett annat liv och en annan resa.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0